Sliten/Skoltrött

Shit vad stor våran nya klass är! 31 personer
Om inte alla personer hade varit så kungliga hade jag inte varit
lika nöjd.

Efter skolan var ovanligt hungrig, och tröttt. Därför var det skönt
att få komma till en caroline som stod med stekpannan i högsta
hugg och lagade mat till mig.

Käkade en portion, och sen en till, å en till...
Sedan la vi oss i soffan och slocknade dirr.




Caroline - när vill du åka hem? Det går en buss om tio minuter
och en om en timme..
Josefin - Vi sover i 20 min, sen tar vi en promenad... så jag tar
bussen som går om en timma!

senare

Caroline - Josefin, är du vaken? din buss går om tio minuter!!!
Josefin - Nee, jag skulle ju åka den om en timma
Caroline - Jaa, jag tror vi råkade sova lite för länge, för den går
om tio minuter.

Haha, yey. Skönt iallafall. Hittade lite bilder på Saras blogg ifrån
strängnäs. Fint!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0