Senaste dygnet

Idag har jag jobbat på stadium outlet i örebro, vi fick inventera
alla varorna i affären. Jessica jobbar ju där och dom behövde
mer folk till inventeringen så det var därför vi fick hjälpa till :))

Så jag och gustaf sov i kumla inatt.

Vilket betyder att jag var i kumla igårkväll, och jag utnyttjade
tillfället på bästa sätt: Umgicks med Fanny!
Har inte träffat sötnosen på hela sommaren så det var verkligen
jättekul!

På bussen dit tvingade jag med mig sara som sällskap eftersom
hon skulle till en annan kumlatjej. + att diana klev på  i
skyllberg, och henne har jag inte träffat sedan början av juni så
det blev verkligen en fetingkram och massa sommarsnack under
bussresan.

Återséenden+Jobb= NÖJD

När vi slutade jobbet åkte vi hem till askersund, och gick ut i skogen
och plockade svamp. Jag, Gustaf, Jon och Jessica. Glädjen som
uppstår när man hittar en svamp
.

Ojoj, nu ligger vi i gustafs rum och gör en liten hemlighet... hihihih..
till en fest om två helger. Mycket skratt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0