inte min grej

Imorse blev jag väckt 06.30, mmmmmh, bara det säger
hur förjävligt dålig min dag har varit. Jag följde med min
pappa och bror ner till motala för att bli satt i lite arbete,
som t.ex sopa trappuppgångar. Tolv stycken dessutom,
och är det något jag hatar så är det att sopa
trappuppgångar!

Så jag var trött, ilsk och på ett väldigt jobbigt humör. I bilen
mellan varje hus sov jag. Jag var så jäkla lycklig när vi åkte
hem redan klockan två.

Nu ligger jag i sängen och är på en aaaaning bättre humör
har tagit mig ett bad och inväntar släktingar ifrån stockholm.

hela helgen kommer vi ha sju stycken släktingar sovandes här,
varav en är en liten bebis! myyysigt. Ska koppla av med lite oc
nu. gud vad skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0