Här kommer lite bilder ifrån veckan som varit:

Vi börjar med minnsintevilkendag men vi var på sjön iallafall









Onsdag:


På kvällen var jag i hamnen och tittade/lyssnade på lite musik!
samtidigt som..


min bror var inne och tävlade i talangen:)

torsdag:


gustaf, jessica och jag tog lilla båten ut på sjön


janne och eva-lotta kom till oss på kvällen:)

fredag:



Resten av gänget kom och vi satt uppe på altanen med filtar
och imfravärmare. Drog ut pianot och keyboarden och lirade till klockan tre på natten.
jag ska inte ljuga, jag la mig vid klockan ett! haha



lördag:
släktträff


På förmiddagen samlades alla hos mormor för lite fika, brännboll
och kubb . ffffint






the sisters;)



sen åkte alla hem och duchade, fräshade till sig inför kvällen,
vi hade hyrt lokal och beställt dit mat. jättemysigt!

jag hann mysa med bebis♥







tog tyvärr inga bilder på kvällen...

nu ska jag
gå ner och leta efter nudlar fast jag redan gjort det
två gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0