skönsöndag

Idag sov jag riiiiiiiiiiktigt länge,enda till elva. det är inte alls
länge för vissa men för att vara jag (som vanligtvis vaknar
klockan nio) är det ändå riiiiktigt länge

Heeeela dagen har jag varit ute i solen , fick tre middagsgäster
som var min moster, hennes kompis och min kusin Ida
Ida stannade sedan kvar hela dagen och lekte med mig
och gustaf , blev en massa närvivarsmåminnen-snack :))

Justäää, när vi satt och åt mat så såg jag att min katt smög på något
på gärdet så jag satt och tittade på henne
sen började katten slå och hoppa på de där stackars djuret som hon smygit på
så jag bad gustaf och ida att också kolla, sen får vi ju syn på vad
det är hon leker med... en fucking jävla orm
så min bror sprang dit för att hämta missen,det var alltså en
hugg-orm hon satt och busade med , end of story
Helt onödig informaton egentligen men uhhhhhhhsch





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0