Laughing with

En låt har lyckats laddats upp en så länge, så jag tänkte att jag lägger in dom lite en och en. Här är den första: Laughing with.. det var kyrkans önskelåt. När jag hörde den första gången tyckete jag den var konstig och ganska tråkig, men sen lyssnade jag mer och mer och ju mer jag lyssnade desto mer gillade jag den.

I den här låten är texten finare än själva melodin, det är synd bara att pianot dränker mickljudet lite för man hör inte riktigt vad jag sjunger. Nog snackat, här är den:



Kommentarer
Postat av: Malin Sand

Glömde att ni skulle vara där. Så himla duktiga ni är. vilken röst....

Ser fram mot fler låtar!

/Malin

2011-04-11 @ 09:36:18
Postat av: hanna

åh va duktig du är! jätte fint

2011-04-12 @ 17:17:24
URL: http://hannamadheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0