Gustaf och Josefin

Skrev ju igår att jag var ganska nervös men peppad, och att jag inte ville berätta varför.. well, here it is ;) gustaf och jag sjöng och spelade i kyrkan idag på en gudtjänst. Nio låtar blev fick vi visa upp och jag är nöjd med varenda en, lägger troligen upp filmer någon dag, eftersom youtube är jättesegt att ladda upp på.

Dancing on my own från och med du - Robyn, Oskar Linnros
What if - coldplay
Shining star - Gustaf Karlsén
Monday morning - Melanie Fiona
Dancing shoes - Gavin Degraw
Laughing with - Regina Spektor
Born this way - Lady gaga
Fix you - Coldplay
Keep on walking - Salem al fakir


Soundcheck




Pappsi var stolt!


Kommentarer
Postat av: sara

JAG HJÄRTA DITT HÅR <3

2011-04-10 @ 20:22:29
URL: http://magget.blogg.se/
Postat av: diana

Gud vad fina bilder !

Jag är också stolt över dig hjärtat ! <3

2011-04-11 @ 22:46:42
URL: http://unacceptable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0