Spanien - Dag 3

Har faktiskt inte alls många bilder från dag 3 eftersom att vi var på marknad nästan hela dagen och så, jag orkade inte fotografera då. Efter marknaden fick mamma idén att vi skulle gå tillbaka till huset, det var ju en bit men riktigt kul, sjukt fin utsikt var det, aaa ni får se


morgon promenad igen


ida at the market


on our way home


brant backe you KNOW


sen hittade vi knappt hem så mormor och mamma stannade en bil å ba.... donde estamos???? lost




utsikten. älskar att alla hus i spanien är bygda i betång... eller nått


haha jag kramade mammsen. hon ba "ida ta kort, det här händer typ... aldrig"


mat... såklart

här är vad jag köpte med mig hem




och de här väskorna, eller den med blommor på är min, den andra är Idas


och den här tröjan, inte så snygg haha men endå, den kosta 40 kr lixom haha




Kommentarer
Postat av: sandra

hahahaha sånna där gröna trosor har jag exakt xD fast mina äre från marken hahaha då vet jag vart dom är från nu då;)

2010-09-29 @ 11:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0