Spanien - Dag 2

andra dagen startade jag och ida med en morgon promenad med totte, sen drog vi ner till stranden, där solade vi och gick även på marknad som var på en gata precis vid stranden. Här är bilderna




The beach of Alicante




Min fina kusin!


Ida igen :)




och diddi tror inte på att det är jag som tagit den här bilden, men de äre. bra då vet alla :)


mum, beach walk





Idag och jag. ♥


Ida




wihooo, Me love Spain!




Ida






haha käk. så kommer en jäkla säljare och lurar på mormor ett guldarmband. han började på 1000 kr och slutade
på 150 HAHA tillslut sa mormor "nemen nu fan köper jag det så kan han ge sig av sen"






mormor ♥

vid 4 kom gunnar och hämtade oss för att åka hem till huset :)


tillbaka till huset. lite kortspel i solen :)




gunnar gör kvällsmat


kvällspromenad :) Bilder från Dag 3 kommer imorgon!


Kommentarer
Postat av: jdanielsson

ey hur gjorde du så de inte vart massa fotavtryck överallt när du gjorde hjärtat isanden? :O

2010-09-28 @ 17:22:37
URL: http://endanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0