fredags myset

Igår när jag kom hem från skolan var det bara att packa ner tandborsten i väskan och sätta sig på bussen till kumla med Diana. Men det var en timmas väntetid i hallsberg så vi träffade Mohammed en stund, haha as kul var det! när vi kom fram till kumla mötte Fanny upp oss vid hållplatsen, sen gick vi hem till henne och hade världens myskväll. Käkade hemma lagad pizza, kollade idol, var i hennes hemma studio, snackade och skrattade som fan.

Imorse kramades vi ordentligt innan vi åkte hem för nu kommer jag inte träffa dom på hela nästa vecka, åååå kommer sakna mina Diddi och Fiffi♥ HAHA

Det verkar som att bilderna inte går att ladda in på bloggen just nu, segt. Så jag lägger in den här filmen istället som jag filmade på fanny igår, hon är så sjukt bra♥


Kommentarer
Postat av: saraaa

jävlar vad duktig hon är

2010-09-18 @ 16:32:07
Postat av: Diana

Kommer sakan dig JOJJO !!! Puss puss puss <3<3<3<3<3

2010-09-19 @ 12:17:49
URL: http://unacceptable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0