Estet dag

idag har vi inte haft en ända lektion, för esteterna i trean hade fixat en dag för alla oss esteter i ettan, tvåan och trean där vi fick bara leka massa lekar och lära känna varandra, skitkul att umgås med bara massa musikälskare.. sen fick vi ju skitsnygga väskor också som är perfekta att bära med sig datorn eller skolböckerna i. vi slutade jättetidigt, så jag, fanny och diana stannade kvar och räknade lite matteee... ♥ flitigt

när jag kom hem åkte jag till mormor och morfar som bjussade på mat, efter det blev det yoga och dans med askersunds musikskola, vi är några tjejer som ska få göra det varje onsdag.. as skönt och kul :) blev även en joggingrunda på 45 min när jag kom hem, sköööööööönt :) nu väntar jag på att idol ska börja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0