Spanien - Dag 1

Tänkte lägga in bilderna från spanien, men för att det inte ska bli typ tusen bilder på en gång så lägger jag inte in alla på en gång. Vi börjar med Dag 1 (tisdagen). här kommer dom

och för att ni inte ska undra. jag var där med min mamma, mormor och kusin Ida. Så bodde vi hos Britt-Marie (mormors syster) och Gunnar


påväg ombord på planet




as skönt att bara köra med handbagage, slippa stå i kö för in och ut checkningar :) sen hämtade gunnar oss på flygplatsen. Gunnar är då mormors systers man, som vi bodde hos


haha det första vi gjorde när vi kom fram till husen på kvällen va att hoppa i poolen


kusin♥

första dagen var vi bara hemma på deras gård
solade och badade i deras pool :) 35 grader och stekhett vare




Ida och deras hund, Totte


deras underbara gård!




mi abuela


mi madre


bacardi




härlig bild på mamma


jag, gunnar och ida


baaaaad


mormor fixar med maten och det


gott


mammi


såhär såg huset ut utanför murarna


gatan utanför




Ida and me!


seeeen så tvättade vi gunnars bil :) visar nog inte mer bilder från de haha


Ida och jag tog eftermiddags promenad med Totte hhehihihu


Ida, sjukt fin bild!!!


Imorn kommer bilderna från Dag 2 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0