teenager in love

först av allt.. svar till anonym: Ja!    idag i skolan hade vi lunchkonsert, det var skitkul. när vi öppnade dörrarna in till uppspelnings salen bara strömmade det in massa elever som ville se ossssss haha lite nervöst men fett roligt var det. alla var asbra, men höjdpunkten var att höra fanny sjunga teenager in love, skitbra låt och jätteduktig är hon!

efter skolan hämtade mamma, mormor och gustaf mig så åkte vi till marieberg och handlade lite. anledningen till att vi åkte dit var för att jag skulle köpa en jacka, men de va som vanligt - man hittar inte det man letar efter. istället fick jag med mig jeans, en skjorta, en tröja och en döskalle ring hem


fanny min sötnos!! ♥


publik




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0