stockholm imorn

Hade prov idag i antikens grekland, kändes sådär.. tur att jag inte va den enda som tyckte det var svårt. sen hade vi diskussion med hela klassen, tyvärr vågade jag inte öppna munnen för det kändes som om man skulle bli hånad pga av sin osmarthet. jaja, när jag kom hem sprang jag iallafall i över en timma, fattar själv inte att jag orkar, så jävla stolt över mig själv. nu har vi inget prov förens nästa vecka åååååå va bra :)

och imorn drar vi till stockholm med SP1B och A. Nice!





alltså jag har drömt om det så jävla många gånger. men nu var det reality, att en sån liten sak kan betyda så mycket för mig..

sen finns det ju alltid saker som nästan får mig att gråta.. nineteen eighty five

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0