Rolig tisdag

Idag har det varit en bra dag. eller det braiga började på matten, jag och carro är dom som fattar minst av alla, så nu har vi gått ihop och räknar tillsammans. vi lyckades faktist klura ut fyra tal! snacka om att vi var stolta efter det,  fyra tal på en lektion är mer än vad jag har räknat på två veckor. sen var det slöjd och då gjorde jag och tove små söta blommor (eller en söt blomma haha) som jag satte i håret, när jag var klar med min första hade tove gjort fyra st he-he.. på idrotten lärde jag ludvig hur han skulle göra för att ställa sin volt och vet ni vad? han klarade det :D sen failade han och knäckte knäet stackarn! haha. efter det slutade vi, jag åkte hem och kollade That 70's show, och drog sedan vidare mot träning. yeah, tre pers var vi som tränade. ganska många sjuka, och lata. 

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0