Lördag

alltså, nu vet jag inte hur många flugor jag har slagit ihjäl på bara tio minuter.. vart kommer dom ifrån? Blir galen. Tänkte bara berätta lite vad jag gjort idag. Mamma och jag åkte till öppet hus på allé på förmiddagen. Gick till rasmus så han fick visa mig runt lite, sen gick vi och träffade tony, och sen mathias. Tre saknade grabbar! Träffade även Carro och Clas och tog en liten fika med dom. När dom åkte hem gick jag tillbaka till Tony och snackade med han medans han byggde en liten plåtlåda som jag fick sen, haha :D klockan ett kollade vi på när jessica gick modell vid lindex och sen åkte vi hem.

Sen har jag varit med tove & cecilia hela dagen :) vi har praaatat och lyssnat på massa gamla tokhits, vid åtta käkade vi och då kom kalle.b, ted, casper och lukas. Vi gick ut en liten snabbis och sen hem igen, jag tove cecilia c.brottsjö och ted, vi har värsta planerna inför våren/sommaren nu. Fett ;)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0