Lekt med tove

Första lektionen idag var svenska, nisse läser en bok för oss och den boken har han läst i sedan typ.. kan de va november? den är världens sämsta och den tar aldrig slut, vi har inte ens kommit till hälften. haha iallafall, efter det var det idrott och då hade jag och gustaf en lektion tillsammans, det bestämdes ganska snabbt på morgonen att vi skulle ha en lektion så vi fick sätta ihop lite olika basket övningar lite snabbt och det avslutade med två matcher. läraren tyckte vi var superduktiga :D

efter skolan följde jag med tove hem. vi satte oss och åt hennes nybakta supergoda mackor. jag fick min avslutningströja, hela klassen har likadana. supersköna :) sen har vi bara myst, snackat massa, spelat datorspel och lite såntdär som man gör när man myser, haha. 


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0