Klassfest

Satt hemma och skulle kolla på bröllopet, haha och precis när kungen och viktoria skulle gå in i kyrkan smsade gustaf att dom var i stan snart, så då var jag tvungen att åka. tur att man kan spola tillbaka och kolla, var ju jättefint!

grabbarna hämtade mig vid shell, sen åkte vi till gerrit på klassfest. jättekul att träffa klassen igen, kommer ju sakna alla något enormt i höst. tyvärr kunde jag, gustaf, sebbe och tw stanna längre än tills klockan 18.00, då var vi tvugna att dra för att hinna med åsbro bussen, åkte dit och var lite med åsbro grabbarna. lovisa kom dit också en stund men hon och jag åkte hem till henne istället, köpte godis och kollade på tv ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0