Ehm

aldrig har jag sett en film som varit så dålig att jag blivit tvungen att stänga av den, förens idag, Kick Ass var bara för rutten. det enda som är bra med filmen är denna låt!♥



igår när vi vaknat upp hos jonas skjussades vi hem. mot eftermiddagen åkte jag in till cecilia och lovisa, senare åkte jag och fisan buss till åsbro (som vi höll på att missa haha..), där var vi med gustaf tw tony mathias jeppe cd med mera... myggen höll på att äta upp oss så alla åkte hem till mathias :) runt tre på natten ringde lovisa till sin farmor och farfar och väckte dom, sen sov vi hos dom :)

imorse väcktes vi klockan nio av hennes farmor. käkade frulle och åkte hem. sen har jag bara tagit det lugnt hela dagen, gick bort till linda och danny en stund, sen skulle cecilia tove lovisa och jonas käka på kinan så jag gjorde dom sällskap. och nu - sova 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0