Dag på sjön

Rulla ner och kolla midsommarbilderna! jag ska lägga in bilder från söndagen också, men det gör jag imorn istället efter jag varit hos doktorn. igårkväll åkte jag till lovisa och sov för att aa..fan vilka idioter det finns.

Idag åkte ja ut på sjön med gustaf jessica och ida. vi hittade världens finaste ö, helt vindstilla och jätte fina klippor. så vi simmade ett varv runt ön från klippa till klippa, och så stekte vi lite hamburgare. Underbar dag!


grillen och lilla båten i bakgrunden


jessica :)



hamburgade på g :)


Här kommer vi tillbaka från simturen runt ön, de va såna där små stenar överallt som vi kunde stanna och vila på :) haha jag fick simma i förväg för att ta den här bilden, höll på att få panik där




Jessica och jag badar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0