bästa grapparna & innebandynatt

idag var vi i aulan hela dagen igen, det var skitkul! haha esteter är så jäääkla knäppa och roliga så man skrattar sig igenom hela dagarna. och lärarna är ocksåååå så BÄST. jag älskar det här!

efter skolan tog jag, gustaf, love, carro och diana en fika. sen när jag kom hem till askersund fikade jag även hos mormor och morfar haha! efter det mötte jag upp tw och gustaf, vi gick tilll innebandynatten och kollade på småttingarna som spelade. träffade även våra gamla klassföreståndare så vi pratade massa med dom. det bästa av allt var att vara med gustaf och tw :') saknar dom sjukt mkt.

 
haha typ enda bilden jag hade på oss.. när vi badade efter idrotten 27 april :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0