5 december

sov som en stock inatt, jag var jätte tröttttt. det var jag redan hemma hos bergstenarna igår, jag och rasmus somnade typ direkt efter maten sen väcktes vi runt ett när vi skulle åka hem haha :) sociala

yey, dags att öppna lucka fem på chokladkalendern. och julkalendern är ju lite småmysig? inte så julig men wtf. idag har jag hjälpt mamma med julbaket här hemma, måste säga att hon fixat en riktig julstämning här hemma med alla mysiga ljus och prydnader och sånt!

OC :'( har kollat på det sedan i somras och nu har jag bara ett enda litet avsnitt kvar. alltid alltid alltid innan jag ska sova eller när jag vaknar på helger, eller bara en vanlig dag när jag inte har något att göra.. då sätter jag på oc, det är lixom mitt liv, kan inte fatta att jag bara har ett avsnitt kvar. ser bara en lösning, jag får kolla om på allt från avsnitt ett!


gustaf satte sig på brillorna han fick av mej, nice

Kommentarer
Postat av: saaandra

troddeee ba de va jag som kolla på julkalendern ;) men icke hahaha, den är ju skit bra ;DDDD

2010-12-06 @ 13:03:56
URL: http://sannndraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0