helgen

shit jag hinner nästan aldrig blogga. ska bli bättring på det. igår vareeee fredag och då hade jag ingenting att göra, tills tony smsade att jag skulle komma till åsbro och va med dom grabbarna så jag satte mig på första bästa buss haha nemen, jag var med dom hela kvällen iallafall, det slutade med att jag, malte tony och mathias åkte till askersund, ddet var lite folk vid seveneleven men inge roligt. så jag tog med mig tony och mataj hem så käkade vi lite kvällsmackor och sooov.

imorse var jag tvungen att gå upp tidigt, gav killarna lite frukost innan jag dumpade dom inne i askersund för att jag skulle spela match. den gick inge bra haha, efter matchen åkte jag och lovisa hem till henne och sov nästan hela dagen i hennes föräldrars sköööna säng :)

på kvällen skulle hon på släktmiddag så jag fick följa med carro clas christoffer och patrik till hallsberg och bowla, de va skitkul förutom att jag kom sist jao. sen drog vi hem till clas och hyrde film å så, skkkkkkitdålig så jag somna, sen väckte dom mig när jag var tvungen att åka hem haha. trevlig kväll :) ensam hemma nu, det är lllääskiggt som fan så jag vågar inte sova. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0