Söndag

Igår åkte hela familjen in till örebro, jag gick runt ensam i affärerna medans mamma, pappa och gustaf var och köpte studentskor åt gustaf. efter ett par timmar av shopping drog vi ut till vingåker och kollade där också, skitstort och asmycket kläder, synd bara att allt var för tanter..

sov inne hos brorsan inatt för vi kollade på lost och hem till midgård igårkväll, sen somnade vi. imorse gick jag upp tidigt och tog en joggingtur, skönt men joooooooobbigt. senare ska jag in till tjejerna för vi ska fira deras födelsedagar med tårta och presenter, det blir övernattning också hemma hos cecilia och lovisa,myspys. saknar dom, speciellt cecilia som jag inte träffar så ofta:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0