SKOLA OCH MOTALA

FÖRST OCH FRÄMST, GRATTIS TILL MIN VÄN ALBONITA SOM FYLLER
SEXTON ÅR IDAG. HOPPAS DU HAR HAFT OCH KOMMER HA EN BRA DAG! ♥


i skolan var det skolfoto. usch. drog lite tidigare ifrån skolan och åkte till motala för att ta passfoto, ska nämnligen ut och resa i höst, hihi. iallafall, här kommer lite tokiga bilder ifrån skolan :D


sötisarna :D


haha på svenskan skriver vi sagor. emils är ju bra he he ;)


mina snygga hard rock café nycklar!





haha tove älskling och jag, efter skolfotot!




frida sötisen ville inte va med på bild :(


några grabbar på skolan åker runt på sånna här coola skateboardar :D


seb vännen och jag!




jag och mamma påväg till motala, förlåt för poosen men jag ville inte visa ansiktet ahaha!


när vi var i motala passade vi på att hälsa på pappa vid ett av husen. den här chokladen fick jag utan en av hyresgästerna som jag inte träffat på aslänge, pappa sa faktist innan att gubben alltid bjuder på godis ;)



Kommentarer
Postat av: toove

haha du måste ändra där det står att du var i motala och tog skolfoto xD haha passfoto ska det väll stå ?

2009-09-08 @ 19:11:25
URL: http://toves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0