RALLY KRASH

nu tänkte jag berättta lite hur vi hade det uppe i skogen idag.

vi åkte alltså till åmmeberg för att kolla rally, när vi kom dit började vi på en gång gå för att hitta en bra sittplats med bra utkik och så, vi gick och gick. vi gick i 45 minuter innan vi hittade en bra plats att sitta på, så vi slog oss ner och började vänta på bilarna. men det dröjde kan jag säga! vi satt där säkert i en timma och bara väntade, så under tiden satt vi och snackade, fikade och lekte lekar, haha.

sen började bilarna komma förbi brummandes, as coolt var det. så vi satt där en stund och koollade, tills vi började tröttna. så vi packade väskorna och började springa, man hann typ springa 30 meter sen var vi tvugna att hoppa ner i dikena, för varannan minut kom det ju en rallybil i 180 km/h typ, haha. (Läs detta) på ett ställe, där det var värsta kurvan, var vi tvugna att hoppa in för det kom en bil, och tove säger "haha cooolt, här är en värsta svängen ju, tänk om nästa bil krashar" haha och så kommer bilden, och sladdar sönder som fan och kör rakt ner i diket. och så skriker jag "men shiiit den krasha," alla ba ah ellerhur för dom såg inte. så kollade dom, och då låg bilen där i diket. gubbarna kom och skrek att vi skulle hjälpa till att dra upp den men det gick inte. så tove och lovisa fick stå och vinka till alla rallybilar som kom och visa att dom skulle sakta ner, haha.

Lägger in massa bilder så fort cecilia har hitttat sladden till kameran. nu är jag så trött så jag håller på att dö, huvet dunkar och ögonen slocknar snart. känner mig alldelens varm och äcklig, så mycket som vi fick springa idag när bilarna kom lixom haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0