LEDIG IMORN

har glömt att säga allt jag gjort idag, hehe. imorse hade vi teknik som första lektion och fick reda på vårat betyg för propellrarna som vi slipat ihop, först fick jag G, men läraren höjde det till VG. sen rullade hela dagen på som vanligt, tove& jag bestämde att vi ska ta ledigt från skolan imorn och åka in till örebro med gustaf och sebastian och gå på gymnasiemässa på conventum. :p efter skolan följde tove med mig till frissan för att klippa mig (behövdes verkligen), blev inte så stor skillnad, bara lite kortare och sådär så jag är nöjd! kanske kan visa bild imorn,

runt fem kom kusinerna och morf& morm över och firade mamma. nu har alla gäster åkt redan, hehe. men det är ju faktist en vardag och alla ska upp tidigt imorn, annars brukar det bli senare. men jaja, snart är det utröstning i idol. vem tror ni åker ut? jag tror och hoppas faktist det blir Andreas, alla andra var grymma!

hörs nog en gång till innan jag lägger mig, puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0