KVÄLLSMAT

hallå :D

efter skolan gick jag, tove och lovisa hem och jobbade lite med sjöundersökningen. sen kom albonita och cecilia hem ifrån örebro så vi mötte dom vid ica och handlade mat inför hela veckan. sen hemmåt igen, albonita åkte hem till sig och jag drog till morfar och käkade tårta idag igen! haha. nu är jag tillbaka till hemmet igen.  tjejerna höll på att laga pannkakor när jag kom, och sen har dom bakat muffins och kakor också. vi ska sätta oss ner och käka dom och kolla på Män som hatar kvinnor, eller vågar vi? ;) otäck..

hehh, hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft.  pusss♥

(DET HÄR HAR CHICKSEN PYSSLAT MED MEDANS JAG VAR HOS MORFAR! :D)
    
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0