JAG ÄR GLAD

Nu är jag glad, jag vet inte varför men jag bara känner mig glad. kanske för att jag har minskat på mitt databeroende? haha ne men jag har bestämt att jag inte får sitta förens 19:00 haha. vill inte slösa tiden framför datorn när det finns annat kul att gööraa. puss 

föresten fick vi se skolfotona idag, hahaha alltså mh. det var faktist det värsta kortet någonsin på mig. tänker inte ens köpa det, vill inte se det igen. fyfan, men klassfotot ska jag iallafall ha, ser lite normalare ut ändå och det vill ha i en ram på väggen, älskar min klassss!   ♥  sista året ihop nu, kommer sakna

kolla vad söta vi var i sjuan ;) haha


tw och jag, skolavslutning i sjuan :D


rammey, jag och seb :D




hahaha kolla bershult längst till höger, hahahah liteeen!


morgan och tw, fööör sötisar


Kommentarer
Postat av: toovee

jag fick inte mina skolfoton :( <3

2009-09-16 @ 20:21:37
URL: http://toves.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, lagom fuul jag va i sjuan! :O

2009-09-16 @ 21:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0