IDOL

omg vad söt! och bra :)



efter skolan åkte jag,lovisa och tove till ica och handlade lite matsäck tills imorn. vi har ju ledigt från skolan för att undrsöka sjön som vi ska skriva om på sjöundersökningen, nice för oss. iallafall så handlade vi matsäcken, sen åkte vi till en frisörsalong där tove och lovisa ville pierca öronen men dom hade inte tid förens om en timma, så jag åkte hem. kom hem precis lagom till fikat, mormor är ju här så vi fikade lite,hehe. nu funderar jag på om jag ska strunta i träningen och åka bort till danny,linda&leon. får se.

höööres


Kommentarer
Postat av: saraaa

min pojkeeeeeeeeeee <33

2009-09-10 @ 21:18:58
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0