HELGEN

lördag:
jag & albo åkte till åsbro och träffade tony en stund och kollade på innebandycup i åsbrohallen, snackade lite gamla minnen vilket inte var så smart haha! sen åkte jag och albonita till askersund och träffade lite folk, det blev lite snack och mys hemma hos cecilia innan jag & albo drog hem till mig och sov.

söndag:
jag och albo åkte till skyllberg och kollade på match. tw, gurra, danny och dom som spelade. fast dom förlorade med 6-1 men det var ganska intressant match ändå. jag skjusade hem albo och sen har jag bara chillat hela dagen.. badat badkar, kollat på idol, hannah montana och my camp rock - det är ju final nästa vecka. hejja erik och shenie ;) me ♥ disney channel.


tony och albonita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0