fredag

efter skolan åkte jag& mamma ner till motala, skulle egentligen ta passfoto men jag ville inte, så ist hälsade vi på pappa och shoppade litegrann.

när jag kom hem åkte jag till tove, vi drog vidare hem till cecilia och lovisa nästan direkt och hade myskväll. vi snackade,fika,käka,provade karins snygga gamla kläder,kolla tv och hade det bara chill. vid halv elva höll vi på att somna så då åkte jag och tove hem.       tack för kvällen,jag älskar er tjejer    ♥

föresten så provade jag på att köra bil idag, körde sista kilometern hem till mig där det är grusväg. fast aa jag satt ju i mammas knä för hon ville ha kontroll över bromsen, men allt annat styrde jag, lite king jag vaar!! xD börjar övningsköra i mars ju. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0