FILM PÅ G

tove, lovisa, jonas och jag kollade på idol förut, jag blev såå jäkla glad när Niklas gick vidare, han kom alltså vidare till kvalet. jag blev såld på honom första gången jag såg han i tv rutan, han är fan världens sötaste person, haha. efter idol gick vi ner till askersundsgrillen och käkade pizza, och sen ner mot 7eleven där alla hängde, men inga folk som jag brukar umgås med, mest raggare och så. jag, jonas och tove kom just in, vi ska sätta på en film, Walk the line. viktor kommer och kollar med oss tror jag. fast jag ska nog somna framför tvn, måste vara pigg tills imorn för vi ska spela viktig hemma match, vinner vi den så vinner vi serien.

puss på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0