BILDER FRÅN RALLYT


vi går och letar efter bra sittplats :D


haha liten myrstack vi såg i skogen ;)


efter att ha gått typ i 45 min så slog vi oss ner här


jonas& tove


lovisa och anders


en bil som hade motorfel eller nått kom och stallde sig precis framför oss, haha


fett söt bild på cecilia!


en bil som kom brummande förbi ganska fort..


sen började vi gå tillbaka, fast man fick ju springa åt sidan varje gång en racerbil kom ;)


..så här t.ex!


på ett ställe fanns det ingenstans att ta vägen, och jag hörde rallybilen komma, så jag fick panik och hoppade ner i ett träsk. nu är mina skor helt förstörda haha


som jag skrev förut - när vi kom till ett ställe säger tove "tänk om bilen som kommer nu krashar" och bilen gört också! ödet ville verkligen att vi skulle se det. haha såg så jäkla häftigt ut :D på bilden kommmer rallyföraren springandes för att stoppa nästa bil från att köra in den krashade.


dom bad oss om hjälp att få upp den ifrån diket


vi tjejer vad inte till så stor hjälp, men anders och jonas var med och kämpade iaf!


cecilia tove och lovisa tog över arbetet som "rallystoppare." dom fick stå och vifta med armarna på ett konstigt sätt. den här bilen körde så nära så tove fick kasta sig ner i diket ;)


denna bild får avsluta. toppendag! tack bästavänner. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0