VIKTOR I HUNDBUREN

HAHHAHA läste på toves blogg en sak som hände i lördags, det har jag ju fan glömt att berätta.

Jag, cecilia, tove och lovisa var ju då hemma hos cecilia och lovs på lördagskvällen. Sen skulle tove och cecilia gå och köpa godis men jag orkade inte så jag och lovisa stannade där hemma. Då kom viktor och knackade på dörren, vi satt och snackade en stund, sen kom vi på ett bus som vi skulle köra på cecilia och tove när dom kom tillbaka. haha, viktor kröp in i hundburen som står i hallen, den är suuuperliten! haha, sen så satte vi över en filt så man inte såg in i buren.

haha och tjejerna kom tillbaka (dom har hundarna med sig), så hundarna ställler sig och skäller vid buren och cecilia får typ panik när hon ser att det ligger någon i buren, för hon fattade ju inte vem det var. hahaha, till slut går tove fram och drar bort filter och då ligger viktor där och skriker. hahahah, fett kul vare ska ni veta ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0