TORSDAG

min dag började inte toppen precis!! jag hade ingen skjuss till skolan så jag var tvungen att ta moppen, visste att jag hade ont om bensin men jag trodde jag skulle klara mig in till stan.. så jag körde iväg, men, halvvägs till skolan så tvärdör moppen, satan! tänkte jag. försökte få igång den igen men den var död, så jag fick börja rulla den hemmåt, haha. fyfan vad jobbigt det var, det tog mig 25 min att gå hem igen. då ringde jag mamma så hon fick komma och hämta mig =) jag kom till skolan precis lagom till att svenskan slutade.

andra lektionen var idrott, spelade badminton med gustaf, tw och rasmus. gustaf och jag var i lag och ägde ut dom andra två grabbarna. sen körde vi pingis men det gick ju mindre bra, hehe. ;) sen rullade hela dagen på, vi hade matteprov som gick sådär.. ni får kanske veta betyget.

nu har jag varit hemma i några timmar, tänkte packa lite tills imorn. vi hörs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0