TISDAG

efter skolan idag följde jag med Caroline hem. ♥ vi låg i sängen och snackade hela tiden och det var skitmysigt, man har så jäkla mycket att prata om med henne eftersom att vi har samma åsikter om allting haha ;) vi hann faktist plugga också i typ tio minuter på vårat spanska prov vi har på torsdag, he-he det är ganska lätt.. Klockan halv åtta skulle hon på kvartsamtal så jag fick skjus av henne till askersund, där hämtade mamma mig.

nu är jag hemma, har duchat och så. ska skriva lite mer på sjöundersökningen som ska vara inlämnad imorn, sen tänker jag sova. föresten har vi musikverksta imorn på elevens val så jag måste ta med mig guitaren :D hahah fett duktiga är vi på att spela, tove& jag.


Kommentarer
Postat av: Leia

Roligt med sådana vänner som man kan prata i timmar med om allt! :D

2009-10-07 @ 13:52:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0