TISDAG

började dagen med itv, sen matte, svenska och slöjd.. haha när vi satt på slöjden kom emil och in och berättade att träslöjdslärarn hade sparkat honom, han hade till och med ett sko-märke på ryggen, så det ska hon polisanmäla, om han inte redan har gjort det? iallafall, sen var det mat och efter det so,

sen var det dags för mig att gå till musikskolan där jag fick reda på en sak som jag ska göra om fyra veckor. shit säger jag bara, kommer vara jäkligt nervös men det kommer bli skitkul! längtar :D vill inte berätta än men ni ska få veta någon gång hihih. sen gick jag tillbaka till skolan och hade prov, vi fick gå när vi var klara. jag följde med tove hem och var med henne och jonas en stund,trevligt trevligt!

heheh nu har jag inget mer att säga, haha hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0