GRATTIS KUSIN

Skolan idag som vanligt, imorse hade vi konditionstest på idrotten, det var superjobbigt men jag klarade ett VG iallafall, bastade efteråt :) matte lektionen kändes typ som världens länsta lektion, magen kurrade och man visste att pizza väntade i matsalen, så alla elever lyckades övertala läraren om att sluta tio minuter tidigare. efter maten hade vi prov i spanska, det gick väl sådär..spanska är inte mitt bästa ämne om man säger så. sedan var det bara engelska och bild kvar. mamma, jessica och gustaf hämtade mig efter skolan, när vi kom hem hade mamma bakat äppelkaka så vi satte oss ner och mumsade i oss det och snackade lite.

Vi ska snart dra in till stan och fira min kusin för hon fyller 17 år
idag! =) Den här bilden är tagen förra sommarn på en båt i stockholm.


Kommentarer
Postat av: sara

blonda slingan <3<33<3<3<3

så jevla snyggt

2009-10-08 @ 18:50:48
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0