FREDAGEN

hej, jag hann aldrig skriva nått litet inlägg igår så nu tänkte jag berätta vad jag gjorde.
först var jag i skolan såklart. när vi slutade kom karin och hämtade mig och tovsan så vi slapp i regnet. tove, jag, lovisa och karin åkte till hallsberg och mötte upp cecilia, fixade hennes passfoto på polisstation sen vidare till marieberg och handla lite. jag köpte glansleggins (eller vad man säger haha), vanligt legins, nit armband och en blå stickad tröja.

vid sju någon gång åkte vi hem. vi bestämde oss för att käka & kolla på idol hemma hos tove. jonas& anders kom också dit. det blev grönsakswok och kyckling till mat. när idol var slut kom mamma och hämtade mig, hemma hos oss hade vi besök av Hasse (en lärare på skolan som mina föräldrar är kompisar med), skitrolig är han haha. jag somnade vid halv ett tror jag. :)

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0