veckan

godmorgon, är redan trött på att blogga haha, + att designen cpar, ni kanske ser min header lixom? ska fixa det snart men jag orkar inte nu, albonita kommer snart och jag är jätte trött! kan inte fatta hur jag kan va så trött, jag somnade lixom halv 12 igår och vaknade runt 10 idag, ändå snurrade det i skallen på mig när jag gick upp och jag är fortfarande yr. hoppas det går över tills ikväll.

Nu tänkte jag lägga in bilder ifrån tisdags - torsdag (igår)


tisdag
jag & tove lekte, vi åkte till bershult och myste med hans hundvalp! :D


tisdag
18.00 var det träning, eller militärläger haha. efter det åkte vi hem till cecilia
och lagade mat...


tisdag
..badade, duchade..


tisdag
..kollade på film, på smällen ;)


tisdag
och så tittade vi självklart på minnesstunden av michael jackson!


onsdag
vi vaknade, johanna kom till oss, tove åkte hem och tjänade lite pengar 
och cecilia, jag och johanna gick ner till stan och fikade och så :)

sen gick johanna hem så jag och cecilia kollade på två stycket beck filmer..


onsdag
senare kom alla tillbaka haha, vi gick ner till 'allsång i hamnen' eller vad det
kallas.


onsdag
publik


onsdag
jonas och tove :D


onsdag
på kvällen gick vi ut och busa lite! hahah och så hälsade vi på markus och
gosade med hans katter. fast den här bilden är från en annan dag :p men iaf
vi gick tillbaka till tove, johanna åkte hem, jag & cecilia fick sova i lekstugan


torsdag
tove väckte oss runt halv 7, sen blev det shopping hela dagen.
riktigt niciga dagar vill ja lova :D



puss på er bruds <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0