tredje dagen i smögen (igår)

heej vi hann aldrig blogga igår. det var för att vi cyklade in till smögen och åt kvällsmat, senare på kvällen mötte vi upp martin och rasmus fast vi drog hem ganska tidigt för vi frös.


tove postar ett litet brev ;)


vi lekte bebisar i lekparken haha!


titanic ;)


vi leker med grävmaskinen :D vi lurade småungarna att den inte funka så att
vi skulle kunna åka på den :D


jag körde också


linbana, yeah mycket coola prylar! :D


haha vote :)


sen satte vi på oss bekini och drog till playan



vi hoppade på studsmattan, joel och joar kom dit också :D


fick se en manet i en liten pöööl :D så söt hahah


när vi kom tillbaka spelade vi lite spel med stina och amanda, haha så roliga


sen så låg tove och jag och lyssnade på musik och stekte i solen


sen gick vi bort till toalettena och sminkade oss lite innan vi cyklade till smögen :)




korre ♥ vote


brilorna på!


så här såg jag ut utan brillor, maskara på bara överfransarna
hiss eller diss?


jag & tove. ♥


sen cyklade vi till smögen och gick på resturange, ganska liten hambugare :S not




min fina väskaaaaaa!


<3<3<3<3<3<3 älskar dig!


tove amanda och jag!


tove martin och ramus!


tillbaka på campingen! jag tove och hennes mamma:)
tove hälsar att hon har ganska fina kläder på den här bilden hahah! hon skämms men ja tkr hon e söt :)

nu ska vi över till annette och thomas och hämta lite käk, lägger upp bilder från idag senare!

Kommentarer
Postat av: sarrra

ofta martin och schillling va där haha :D JAG HISSAR MASCARA PÅ ÖVER :D<3

2009-07-29 @ 21:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0