torsdag :)



min mamma färgade håret på mig i förrgår, hon skulle bara färga utväxten men när hon hade gjort det så sa hon "äsch jag häller i hela håret istället." så nu blev hela jätttemörkt & skitfult. nice





hade planer för dagen, men dom får vänta tills imorn. så vad ska man hitta på idag? packa kanske?, ska ju på camping semester med denna tös, söndag - torsdag. och sen direkt ifrån det till fotbolls cup. så jag kommer inte vara hemma på en vecka, inte träffa mamma och pappa på en vecka.. men jag kommer ha kul ändå :D camping och fotbollscup blir guld.

den här bilden gjorde tovis, du är så söt ♥ 



I ♥ U

Kommentarer
Postat av: JONNA

sv: hehe okej! :)

åh tack så mkt sötnos :*

2009-07-23 @ 18:38:43
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0