liseberg igår!

fick inte så mycket sömn på natten, men vid 05.00 lyckades jag pallra mig upp ur sängen. sminkade mig och packade allt som behövdes. sen åkte jag in tilll cecilia och lovisa, vi mötte upp tove och jonas för att gå vidare hem till masse och björn! vid 07.30 lämnade vi askersund, cecilia lovisa tove och jag i en bil med masse som chufför och i den andra bilden satt björn elviz jonas viktor och johan. bilresan dit var skitrolig, vi snackade och lekte ord/sång lekar haha, halvvägs till göteborg stannade vi och käkade frukost/fika :)

när vi kom fram till liseberg så var det döööölång kö, flera hundra meter säkert! haha sånt orkade vi inte med så vi trängde oss lite, behövde bara stå i kö ca 10 min innan vi kom in. vi började med bergsbanan, det roligaste var nog att ha med johan som aldrig hade varit där, han var så nervös hela tiden och fegade faktist ur på en del karuseller. men tillslut fick vi med honom upp i uppsvinget, när han väl satt där så ångrade han sig kan jag ju säga! hhaha så rolig. 
                         


här kommer lite bilder :) tryck på dom om du vill se dom större


   
   
    
     
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

blev mc'donalds på hemvägen, vi va ensamma där så vi busade lite. alla var skittrötta och flummiga, jag t.ex hällde ketchupen direkt på brickan ist för i en såndär liten pappesburk, masse trodde att pajjen han fick var typ en hamburgare elller nått? minns inte riktigt detdära. haha men ni förstår själva hur trötta vi var.

sen somnade jag i bilen hem, fast att masse lovade att väcka mig!!!, men han orkade väl inte eftersom att jag bara somnade om hela tiden. när vi var hemma i askersund så vaknade jag iallafall, jag fick skjuss hem för jag orkade inte ta moppen ifrån cecilia mitt i natten. klockan var nog 3 när jag la mig i sängen, trött som jag var somnade jag på en gång och sov som en stock hela natten.

TACK CECILIA TOVE LOVISA MASSE ELVIRA BJÖRN JONAS VIKTOR OCH JOHAN FÖR BÄSTA DAGEN!

Kommentarer
Postat av: sara

jooo kalrt du gör:D<3

2009-07-23 @ 12:55:26
Postat av: jenny

härliga bilder:)

2009-07-24 @ 11:44:13
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0