kumla

vi blev bjudna till kumla så klart vi åkte dit, jag tove cecilia och lovisa. kumlingarna bjöd dit oss så klart vi kommer, länge sen man träffade alla! vi åkte till hästhagsbrottet på en gång när vi kom fram till kumla och var där hela kvällen, super fint ställe. det blev ett litet nattbad också innan vi åkte hem. :)

TRYCK PÅ BILDERNA SÅ BLIR DOM STÖRRE! :)

   
   
   
   
   
   
   
   
   




det var väl nästan alla mina bilder, tove har mer så jag kanske lägger in mer när jag fått dom. riktigt nice kväll iallafall! det blev hemresa klockan 02.15, somnade på bussen och sen hem till tove och sova vidare :D nu är jag hemma och ska ducha, ikväll är det crusing i lilla askersund! åkte igenom stan nyss och det var redan jätte mycket folk och gamla bilar, ska bli kul :)  

hejdå


Kommentarer
Postat av: sara

älskar dej <3<3

2009-07-18 @ 14:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0