igårkväll

födelsedagsfest hos vickie :D här kommer bilderna



albonita cecilia och nellie påväg till ferre


best mate och cecilia:D


cecilia & jag, hehe vad brun man är mot henne :):)


tagggade







inne hos vickie, lite dött i början men sen blev de kul! jag och nellie iallafall<3




det enda jag drack!






ida albonita neillie


jocke och cecilia :p


mattsson, nellie & jag


grannarna klagade så festen fick fortsätta utanför haha






älsklingskisse, markus och masses!


påväg till seven/eleven, kolla vad söta mina kompisar är :D








albo sanna jag

albonita sov hos mig this night också! sen åkte hon hem imorse och då hämtade anna mig med sitt nya körkort, yeah :D sen blev det födelsedagskalas hos danny som jag skrev tidigare, efter maten och det la jag mig i deras säng och somnade, haha så rolig var jag, så anna körde hem mig tidigt :) nu ska jag sova snart fast att klockan är runt halv 10 bara, så utmattad är jag. Ska bli skönt. Men nu kommer bilder ifrån dannys 32årsdag



världens sötaste kusin, puss!


haha tog kort på ett kort ;) linda och danny, ser ni att linda har en bebis i magen?
om det blir som planerat så ska det komma om exakt en vecka, åh vad mys!


emil provade bebis sängen hihi


sen somnade min sötnos, och nu tänker jag göra detsamma!

Godnatt..



 


Kommentarer
Postat av: mikaela

gulliga bilder :)

2009-07-12 @ 22:28:55
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Kikar in och önskar dig en trevlig dag.

Puss och kram, http://esth.blogg.se

2009-07-13 @ 14:21:59
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0