hemma

nu är jag hemma igen, vi vaknade runt 13.00 och då åt vi frukost i någon timma! haha satt och snackade och sånt. sen nästan direkt efter så tog jag moppen hem, åkte till mammis sjömack och satt där en stund, sussi var på besök haha det är mammas gamla kompis, för rolig är hon! sen smsade tony och sa att han var på snäck& korall båten så jag träffade även han och hans mamma en stund, :D nu är jag hemma och väntar på att det ska bli dags för träning! 


igårkväll nu då:



min snygga moppe


sebbes moppe gick sönder så han fick leka lite mullemäck. ;)
sen åkte vi till mcdonalds, jag mimmi denise gustaf sebbe oskar rocky


gustaf och jag! haha jackan blåste upp sig så man såg megafet ut.


haha det här var nog det roligaste, jag skjusade gustaf och han satt hela tiden och sa  "växla upp, växla ner. du suger josse hahaha!!"  fast att jag gjorde rätt! så när vi senare på kvällen skulle till rönneshytta så lät jag honom köra och det visade sig att han var ännu sämre haha! så vi satt och snackade om hur man växlar och klagade på varandra, så rolig är du gustaf :D:D:D:D


vi åkte upp i skogen någonstans och träffade haglund, marcus, lådan, jessica,
bängan och någon mer tjej som grillade och tälta. sen fick vi åka hem i spöregn, trött och kallt!





I just want to go back to sleep and dream about you, forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0