första dagen i smögen

imorse ringde väckarklockan vid 07.00, vi mötte upp de andra tre familjerna vid shell, sen började resan mot smögen. det regnade påvägen hit men när vi kom fram så var det molnfritt och solsken, tove och jag drog hojarna på en upptäcktsfärd :D sen cyklade vi allihopa in till smögen, 3 km dit och där gick vi omkrning i båthamn i små mysaffärer och käkade supergoda pommes!


taggad tjej påväg till solvik, så heter campingen


så här var vädret påvägen dit... men sen när vi kom till västkusten (smögen) så
försvann alla moln och solen sken


vi sätter upp förtältet :)


 vi cyklar till badet, det är mest klippor typ, eller aa ni får se


här fick man öppna i grind för det sprang lösa hästar och kor :D


votis <3


den här ska vi leka på någon dag ;)


bergsgeten haha


vote och korre i farten


vi åkte tillbaka till husvagnarna, solade och fikade :D


vi tog med dom vuxa och visade dom badet :D


sen cyklade vi in till smögen ;) jag fick vara barfota för jag glömde skor haha


haha när vi cykla kom det värsta gubben som sprang ut i vägen och skrek "cykelhopp cykelhopp"
haha så var vi tvungna att hoppa över hans lilla hinder, fast alla vi trilla typ och toves pappa körde in i en bebis hahaha smidiga gänget!!


cyklade över en bro, kolla fin utsikt!


vi käkar pommes i båthamn. söt jag är he-he


vi och våran shoppingsyster höll jag på å skriva, men jag menade shoppingpåse haha


voteee min sötnos går och kikar i affärer

det var allt för dagen! bloggar mer imorgon, vi sprang ju trots allt bort till receptition förut och betalade internett för åtta timmar, 40 kr as billigt. Puss på er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0