fjärde dagen i solvik

det här är alltså sista dagen vi är här en hel dag, jäkligt tråkigt tycker jag. det har varit så jäkla kul så jag vill inte hem till askersund, jag saknar det inte det minsta lilla. men innan vi ska hem så är det ju som tur är läger imorn - söndag!

idag har vi varit i hunnebo strand, käkat och gått i lite butiker. här kommer lite bilder :)


tove gjorde varsin sån här till oss två. mums :D


vote och jag, haha gatorna såg inte ut så här utan det var bara någn konstig gränd!


jag stina och amanda


hela gänget! förutom sylvia och micke för dom åkte hem idag. :P


jag och ääääälsklingstove




ser ni? gratis glasspinne till alla barn som äter upp! det fick vi jippi :D:D


vote är självmordsbenägen :( eller hur fan de stavas! ne tove man ska inte deppa :D

och jag med nästan, iallafall när jag såg att en tant tappade plånboken, så tänkte jag att
jag skulle va lite snäll så jag tog upp den och sprang efter henne så knackade jag på hennes
rygg och sa lite trevligt "ursäkte, är den här din? du tappade den där borta" då röt hon till och
sa "aa de är min, jasså tappade jag den?" sen röck hon den ur min näve och vände på klacken

TACK?! säger man inte så? kärringjävel..


vi åt upp!!


den här coolingen hade fiskat krabbor :D


när vi kom hem klättrade jag och tove i klätternätet :D två asdryga små killar där
trodde dom va skitcoola för att dom klättrade högst upp :s



nu har de vuxa utmanat oss i minigolf. puss på er!

Kommentarer
Postat av: clara

söta ni är :)

2009-08-06 @ 00:38:54
URL: http://heyclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0