andra dagen i smögen

tove och jag satte klockan på 09.30, då startade vi dagen med en joggingtur halvvägs till smögen och tillbaka. sen tog hela smögen09 gänget cyklarna in till kungshamn, vädret var inte på topp.. inne i kungshamn käkade vi pizza och sen cyklade vi vidare till smögen, gick i lite affärer och hann även med några outlet på hemvägen.

när vi kom hem träffade vi karl (en kille på campingen), vi bestämde oss för att dra ihop ett gäng och spela lite boll. så vi gick runt på campingen och frågade om barn ville vara med och spela, sen drog vi igång uppe vid fotbollsplan, det kom folk förbi som ville vara med till & med från danmark, norge och holland. och självklart fick alla vara med som ville! vi körde tjejer mot killar, skitkul hade vi. här kommer bilder ifrån dagen :P


jag och vote innan vi tog bikarna in till kungshamn ;)


vote skriver nått? ni kan aldrig gissa vad :D


korre i en affär, jag är korre haha


några av vårat gäng i kungshamns hamn haha! inte lika fint som smögens


toves mamma Malin, pappa Björn och självaste vooote! :D


maneter :D jag blir galen när jag ser dom, så sjukt coola




malin cyklar


godisförsäljare ERT! sweet hah


SNYGGA OR WHAT? dock lite för dyra för mig hahaha ....


den här butiken har snyggaste tröjorna!




jag och min camping hoj, den är lite jobbig att cykla 3km/dag på. hade jag vetat
att vi skulle behöva cykla så mycket så hade jag inte tagit den hahah


ett skitstort outlet, mycket och billigt! jag köpte bara några engångs rakhyvlar
dom kostade bara 19 :- det gillar jag :D




dom här var vi tjusiga i, men vi lämnade dom åt mer behövande kunder


fina brillor fanns det oxå...


aa vi är fan för snygga


haha här är det gänget vi lyckades få ihop, frågade bara småbarn haha :D
det känns som hela askersund är här, har sett massvis askersundare, 3 barn på
bilden t.ex som vi frågade...


samme


sista bilden nu , toppendag har det varit.


nu måste jag fan sova, jag hör att björn ligger i andra änden av husvagnen och snarkar, blir att stopa i öronpropparna och sedan sova! imorn ska det bli stekväder, godnatt smögen! ♥

Kommentarer
Postat av: ceciliah

saknar er, jag ahr inte ett skit att göra när ni är borta!:( ni är mitt liv <3<3

2009-07-29 @ 00:20:22
URL: http://ceciliaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0